sunnuntai 12. lokakuuta 2014

30 Days of music: päivät 15-20

Musaillaan taas, jee!
 
 
Day 15: A song people wouldn’t expect you to like
 
 
David Guetta ft. Sia - Titanium
 
Jotenkin kaikki tämmöset artistit, jotka soi NRJ:n tai Voicen massakulutuksessa on sellanen no no mulle. Jostain syystä kuitenkin David Guetta on ollu tämmönen yllättäjä. Hirveen moni yllättyy, ku sanon pitäväni hepun musasta.
 
 
Day 16: A song that holds a lot of meaning to you
 
 
 
Nightwish - Planet Hell
 
Sillon, kun mun paras ystävä kuoli, mä aloin huudattaa Nightwishin Once levyä niin kovaa, kun mun silloisesta mankasta lähti. Planet Hell oli tarpeeks raju ja kova ääninen kappale, jonka taakse pystyin kätkemään mun epätoivon ja surun - ja varsinkin sen huudon mikä musta lähti. Edelleen Planet Hell on se biisi, jonka tahdissa puran huutamalla mun surun.
 
Day 17: Song that annoys you
 
 
SHINee - Ring ding dong
 
Tää on vähän tällänen biisi, mikä ärsyttää mua, koska tää on vaan niin helvetin hyvä! En oikeesti käsitä. Aluks oikeesti vihasin SHINeetä ja yleisesti k-poppia, mut jostain syystä yks yövuoro aloin kuuntelemaan tätä enemmän. Ärsyttää tykätä tästä.
 
Day 18: A song you have as your ringtone/want to be your ringtone
 
 
The Synthetic Dream Foundation - The One Eyed Maiden
 
Tän biisin löysin tästä videosta. Kappale on tällä hetkellä mun soittoääni ja tykkään biisistä edelleen ihan sikana. Tää on just loistavaa taustapopitusta!
 
Day 19: A song you’re currently obsessed with
 
 
Avatar - Torn Apart
 
Bongasin tän bändin about vuos sitten Five Finger Death Punchin ja Avenged Sevenfoldin keikalta lämppärinä. Pidin itseasiassa Avatarista enemmän, ku itse pääartisteista. Torn Apartia tulee säännöllisin väliajoin kuunneltua, oikeestaan useemman kerran päivässä. Tässä biisissä on jotenkin vaan kaikki se, mitä haluan musiikilta. Enkä oikeesti tiedä mitä haluun musiikilta. Ilmeisesti Torn Apartin kaltasia kappaleita.
 
 
Day 20: A song from a new album you are waiting for to come out
 
 
Tuomas Holopainen - A lifetime of an adventure
 
Joo joo, tiedetään. Levy on jo julkastu. Hirveen vähän nykyään enää odotan levyjä, kuulen biisit aina sattumalta, ja ainut jonka levyjä oikeesti ootan on Nightwish. Heiltäkin on tulossa levy, mutta mitään ei oo vielä julkastu... Tää kuitenkin oli sellanen biisi, mitä odotin ku kuuta nousevaa ja sain itseasiassa vasta vähän aikaa sitten levyn käsiini. En pettynyt, mä olin tosi vakuuttunut. Samalla tulin vakuuttuneeks Nightwishin tulevasta levystä, sillä jos tää kuulosti näin hyvälle ja tätä oli tahkomassa  vaan Tuomas, niin miltähän se uus levy sitten kuulostaa?
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti